26 April 2024
מחיר שמור למו"מ PALAZZO POSITANO
Positano - Salerno - CAMPANIA
מס’ 147
וילה מפוארת בסגנון הבארוק על מצוק בפוסיטאנו שלחוף אמלפי, בעבר מנזר הבישוף וכיום מלון פאר למפורסמים
תמונת נכס
 
חוץ
פנים
 
פרטים
 
שם הנכס: PALAZZO POSITANO
עיירה: Positano
מחוז: Salerno
איזור: CAMPANIA
סוג נכס: וילה מפוארת
מצב: משופץ ברוב הוד, במיוחד בנוגע לפרטי האומנות, העתיקות והדקורציה שנבחרו בקפידה בהתאם לחשיבות ההיסטורית.
מיקום: על סלע בחלק האצילי של פוסיטאנו, משקיפה על הגבעות ואל עבר ים הטורקיז והסלעים של קאפרי הבולטים מהמים.
שטח בנוי: 606 מ"ר.
חללים: 8.
חדרי שינה: 4.
חדרי שירותים ואמבטיה: 6.
מאפיינים: הוילה במיקום נהדר, שטוף שמש ופנוראמי מאוד. ארכיטקטורה במיטבה מתקופת הבארוק. דקורציה מפוארת, מראה פורמאלי ואלגנטי, 3 טרצות גדולות, גינה פרטית, מדרגות מהודרות, פסלים עתיקים, תקרה משובצת באומנות מקורית מתקופת הבארוק, ריצוף מלבני טרקוטה עתיקות, דלתות דקורטיביות ועתיקות, כדי חרס מטרקוטה, ספא פרטי עם בריכה מחוממת, חמאם טורקי, סאונה, אזור מסאג' עם סולריום פרטי, ג'קוזי, בית תפילה פרטי עם מזבח עתיק.
שטח אדמה: 130 מ"ר ובנוסף 3 טרצות גדולות.
גינה: בחלק האחורי של הווילה ובצידו הימני. ריצוף מאבן וזוביאנית טיפוסית עם ערוגות של עצי הדר, תאנה ורימון.
יחידות נוספות נפרדות: כן.
דרך גישה: מס' דרכים עתיקות וגינות קטנות מובילות לווילה.
בריכה: כן.
חשמל: מחובר.
מים: אמת מים.
גז: כן.
חימום: כן.
טלפון: כן.
אינטרנט: כן.
מרכזים קרובים: Positano (parte bassa/ centro- 5’ a piedi ); Sorrento (15,4 Km, 20’); Amalfi (17Km, 22’); Ravello ( 23,7 Km, 31’); Capri (30-40’ by boat); Pompei ( 27Km, 42’); Vietri ( 37 Km, 47’); Napoli (54 Km, 1h 04’);
שדות תעופה קרובים: Napoli Capodichino (54 Km, 1h 07’); Roma Ciampino (254 Km, 2h 58’); Roma Fiumicino ( 285 Km, 3h 15’)
מחיר: שמור למו"מ
פרטים
תאור
 
 

PALAZZO POSITANO - Positano - Salerno - CAMPANIA
וילה מפוארת בסגנון הבארוק על מצוק בפוסיטאנו שלחוף אמלפי, בעבר מנזר הבישוף וכיום מלון פאר למפורסמים

 

ממוקמת בעדינות על סלע בחלק האצילי של פוסיטאנו, אליו מגיעים בדרך עתיקה מאוד עם 118 גנים. הנוף המדהים מהווילה אומנם מטשטש את החושים עם גוונים רבים של בתים במורדות ההר, גבעות ירוקות, צבעי שמיים משתנים, אופק אפור וים הטורקיז והסלעים של קאפרי הבולטים מהמים, אך מאפשר לחוש את אווירת פוסיטאנו באופן בלתי רגיל.    

הווילה נבחרה ע"י מפורסמים רבים שנפשו בפוזיטאנו ולנו בה, כמקום האירוח האקסלוסיבי המועדף לחופשה באיטליה, ביניהם: ארמני, ג'סטין טימברלק, ג'סיקה בייל, מדונה, אליס קיס ועוד רבים אחרים. הווילה נבנתה על הצוק של חוף פוזיטאנו בשנת 1680 כמעון מגוריו של הבישוף. בשנת 1716, תקופת הבארוק, בוצעו עבודות הדקורציה עם מיטב החומרים שנמצאו ברחבי העולם והובאו לווילה ובידי מיטב האומנים של אותה התקופה. בניגוד ללא מעט אחרות מאותה התקופה, הווילה מעולם לא ננטשה ושמרה על פארה מיום בנייתה.

בעליה הנוכחיים של הווילה הם אמנית וסוחר עתיקות שהתאהבו במקום והחליטו להפוך אותה למלון פאר אקסקלוסיבי למעטים אשר יכולים להרשות לעצמם להתארח על טרצת האוהבים, לעצור את הזמן ולנצור רגעים אינטימיים של אהבה ושמחה בפוזיטאנו הבלתי נשכחת. עבודות השיפוץ והשימור נמשכו 7 שנים במהלכן הוכנסו לווילה מיטב הנוחות, האמנות, העתיקות והפאר שהפכו אותה לאחד מן המקומות המפנקים ביותר לחופשה.

כבר מהמבט הראשון עת מגיעים אל פוזיטאנו מכביש הקוסטיירה אמאלפיטאנה המפורסם ניתן להבחין בווילה הממוקמת בחלק הגבוה של המצוק היורד לים, שטופת שמש מעלות השחר ועד רדת היום. זריחות ושקיעות מרהיבות! עולים בדרך קטנה מוקפת גינות ריחניות ועצי הדר ומגיעים לווילה פוזיטאנו, שעם הארכיטקטורה וצבעה בולטת על פני הסלע ומשקיפה על נמל הדייגים העתיק של פוזיטאנו ועל השקיעה המרהיבה בים התכול.

הנכס מוצע למכירה כולו, על ריהוטו, עתיקותיו וחפצי האומנות שבו.                        

           


תשריט 147          


המידע המוצג באתר מוצג לצרכים שיווקיים בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. המידע המוצג באתר זה איננו מהווה הצעה או הזמנה לרכישת נכס או זכות
וכל המעוניין לפעול בהקשר למידע שמוצג באתר רשאי לעשות כן לאחר קבלת ייעוץ מקצועי נפרד.

כל הזכויות שמורות ©

תנאים ופרטיות | מפת אתר | info@splendidaitalia.co.il  

נכסים, איטליה, רכישת נכס באיטליהבתים למכירה באיטליה, השקעות נדל"ן באיטליה, נדלן באיטליה, מידע אודות רכישת בית באיטליהרכישת בית באיטליהמידע בנושא נדל"ן באיטליה, נכסים באיטליהמלון בוטיק באיטליה, אגריטוריסמו באיטליה, בתי חווה באיטליה, טירות באיטליה, וילה בטוסקנה, וילה באיטליה, נכס היסטורי באיטליה, יקב למכירה באיטליה, נכס באיטליה, נכס לשימור באיטליה, נכס לשחזור באיטליה, נכס לשיקום באיטליהנכס למטרות נופש ותיירות באיטליה, בית איכרים באיטליה, בית כפרי באיטליה, בורגו באיטליה, טוסקנה, אומבריה, דירה ברומא, רסטאורציה.
בניית אתרים דיגידם  בניית אתרים