25 April 2024
 

אודות

aboutב- Splendida Italia מעניקים יחס אישי וצמוד ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר למן הרגע הראשון וליווי משפטי מקצועי מעו"ד דובר עברית, איטלקית ואנגלית לאורך כל הדרך. אנחנו מכירים היטב את תחום הנדל"ן באיטליה וצולחים יפה את סבך הבירוקרטיה האיטלקית בדרך להגשמת המטרה.

ב- Splendida Italia מאתרים עבורכם נכסים היסטוריים, משוחזרים או לשחזור, בית כפרי בכל גודל ועיצוב, וילות ייחודיות עם נוף מדהים, בתי חווה, אגריטוריסמו, יקבים, טירות, מלונות בוטיק, דירה במרכז היסטורי של עיר רנסאנס/ימי ביניים, נדל"ן בעיירות, בכפרים ובמקומות מבודדים באיטליה. נכסים בסמוך לאגם, נחל או נהר, בעמק ובהר.   

אנשינו באיטליה הינם איטלקים ילידי ותושבי איטליה, כל אחד ואחת מהם חי ונושם את האזור הספציפי בו מוצעים הנכסים ומוצא עבורנו באהבה ובמקצועיות את האוצרות המיוחדים ביותר שיש לאזור להציע בהתאם לחלום שלכם. האהבה של המומחים מטעמנו לאזור וכישרונם הרב מספק מאגר נכסים עצום מכל הסוגים.

אנחנו מקיימים קשרי עבודה הדוקים עם משרדי עורכי דין ונוטריונים באיטליה, רואי חשבון, אדריכלים, שמאים ומהנדסים הבודקים את כדאיות העסקה מבחינה כלכלית והיתכנות העסקה מבחינה משפטית ותכנונית ומבצעים את רישומה בפועל. כולם אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם.

משרדנו מחובר לכל מערכות המידע והנתונים באיטליה ואנחנו מנהלים משא ומתן מתוך ידע וניסיון רב ומידע נכון ועדכני על מחירי הנכסים בסביבה והשווי האמיתי של הנכס המבוקש. 

סוכנויות תיווך נדל"ן נבחרות בלבד ברחבי איטליה, חברות נכבדות בכריסטיס, סוכנות תיווך הנדל"ן הגדולה בעולם של נכסים יוקרתיים, מאפשרות לנו להציע באופן בלעדי מגוון נכסים יוקרתיים במקומות המיוחדים והאקסקלוסיביים ביותר באיטליה.





המידע המוצג באתר מוצג לצרכים שיווקיים בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. המידע המוצג באתר זה איננו מהווה הצעה או הזמנה לרכישת נכס או זכות
וכל המעוניין לפעול בהקשר למידע שמוצג באתר רשאי לעשות כן לאחר קבלת ייעוץ מקצועי נפרד.

כל הזכויות שמורות ©

תנאים ופרטיות | מפת אתר | info@splendidaitalia.co.il  

נכסים, איטליה, רכישת נכס באיטליהבתים למכירה באיטליה, השקעות נדל"ן באיטליה, נדלן באיטליה, מידע אודות רכישת בית באיטליהרכישת בית באיטליהמידע בנושא נדל"ן באיטליה, נכסים באיטליהמלון בוטיק באיטליה, אגריטוריסמו באיטליה, בתי חווה באיטליה, טירות באיטליה, וילה בטוסקנה, וילה באיטליה, נכס היסטורי באיטליה, יקב למכירה באיטליה, נכס באיטליה, נכס לשימור באיטליה, נכס לשחזור באיטליה, נכס לשיקום באיטליהנכס למטרות נופש ותיירות באיטליה, בית איכרים באיטליה, בית כפרי באיטליה, בורגו באיטליה, טוסקנה, אומבריה, דירה ברומא, רסטאורציה.
בניית אתרים דיגידם  בניית אתרים