01 May 2024
EUR 220,000 YACHT CLUB LAGO MAGGIORE
Ghiffa - Verbano-Cusio-Ossola - PIEMONTE
מס’ 3001
דירה עם גינה וחניה מקורה במתחם מגורי מועדון יאכטות על שפת אגם מאג'ורה
תמונת נכס
 
חוץ
פנים
 
פרטים
 
שם הנכס: YACHT CLUB LAGO MAGGIORE
עיירה: Ghiffa
מחוז: Verbano-Cusio-Ossola
איזור: PIEMONTE
סוג נכס: וילה/דירה עם נוף לאגם
מצב: טוב מאוד.
מיקום: שפת אגם מאג'ורה.
שטח בנוי: 50 מ"ר.
חללים: 4.
חדרי שינה: 1.
חדרי שירותים ואמבטיה: 1.
מאפיינים: מיקום מדהים ומרכזי. נוף עוצר נשימה. על שפת האגם. מצוין לתיירות. שימושים רבים.
שטח אדמה: משותף.
גינה: כן.
יחידות נוספות נפרדות: לא.
דרך גישה: טובה מאוד.
בריכה: לא.
חשמל: כן.
מים: כן.
גז: כן.
חימום: כן.
טלפון: כן.
אינטרנט: כן.
מרכזים קרובים: Ghiffa – 1km; Verbania – 6km; Cannobio – 15km; Baveno – 17km; Stresa – 20km; Lago d`Orta – 30km; Locarno – 32km; Arona – 38km; Lugano – 74km; Como – 107km; Milano – 108km
שדות תעופה קרובים: Milano Malpensa – 47km
מחיר: EUR 220,000
פרטים
תאור
 
 

YACHT CLUB LAGO MAGGIORE - Ghiffa - Verbano-Cusio-Ossola - PIEMONTE
דירה עם גינה וחניה מקורה במתחם מגורי מועדון יאכטות על שפת אגם מאג'ורה

 

בתוך "מעון היאכטות" עם גישה ישירה לאגם מג'ורה, דירת שני חדרים עם חניה צמודה בתוך חלל חניה משותף.

הדירה בגודל של כ-50 מ"ר ממוקמת בקומת הקרקע ומורכבת מאזור מגורים עם מטבחון, סלון וחלון גדול עם נוף פנורמי של האגם. בקומת הביניים יש חדר שירותים ורחצה עם מקלחת וחדר שינה.

בית המגורים ממוקם ישירות על האגם, ברגל ניתן להגיע למרכז העיירה Ghiffa אשר בה נמצאים כל השירותים הנחוצים.

העיירה Ghiffa ממוקמת במיקום נוח לחלוטין לנסיעה לשוויץ הסמוכה או למרכזים הגדולים יותר המשתקפים במימי אגם מאג'ורה הגדול. ממש כמו הערים הגדולות ביותר, אליהן ניתן להגיע בקלות דרך כבישים נוחים ופנוראמיים העוברים לאורך האגם, גם לשמורות הטבע קל מאוד להגיע. אידיאלי כבית נופש.

אפשר לחלק את שטחה של העיירה לאזורים שונים, כולם מיוחדים: Frino הנו גרעין כפרי עתיק שכולל מבנים בסגנון מקומי, שלידם ניצבת טירת Morigia, כיום מלון גדול, שמדגיש כיצד אמנות התיירות שימשה כדי לתת רוח חיים חדשה למקומות היפים הללו, תוך כבוד מוחלט להיסטוריה. בקרבת מקום נמצאת Susello, ביתם של וילות ופארקים בעלי יופי בל יתואר, המשתלבים היטב עם האזור הכפרי שמסביב. טריטוריה שמחכה להתגלות, או יותר נכון לחוות!

העיירה Ghiffa מוצאת עצמה ממש שקועה באזור שבו הטבע קובע את הכללים, מכתיב את החוק ומסמן את הזמן החולף. אי אפשר שלא להזכיר את שמורת הטבע היפה של Monte della Santissima Trinità הקדושה של Ghiffa, אזור מיוער נרחב, המאכלס מתחם מונומנטלי בסגנון בארוק, יעד תיירותי מפורסם מאוד. שמורה המשתרעת על פני כ-198 דונם, הנוגעת בכפרים Ronco, Pollino ו – Carbonio, גדות נהר Ballona ו – Monte Cargiago. השמורה הגדולה מחולקת לשתי יחידות: המדרון המזרחי התלול לכיוון אגם מאג'ורה והמדרון המתון יותר של הצד המערבי. הנוף באמת קסום: שמיכה ירוקה עצומה עם הצבעים העדינים של עצי ערמונים, אלונים, עצי ליים, מייפל וליבנה. יש הרבה מסלולי טבע ושבילים פנורמיים, אבל גם השביל ההיסטורי-ארכאולוגי של Segni sulla Pietra פופולרי מאוד.

בין הצמחייה ניתן לראות את Sacro Monte della SS. Trinità di Ghiffa, המתנשא על מורדות Monte Carciago במיקום מרהיב המשקיף על Lago Maggiore. זהו מתחם בארוק לא גמור שמזכיר את הקונספט הבורומיאני ומורכב משלוש קפלות והאכסדרה היפה של Via Crucis. מקום בעל ערך היסטורי ואמנותי-אדריכלי רב, כמו גם מסורת עממית עתיקה, כיום יעד לתיירות שהולכת ומתחזקת.


המידע המוצג באתר מוצג לצרכים שיווקיים בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. המידע המוצג באתר זה איננו מהווה הצעה או הזמנה לרכישת נכס או זכות
וכל המעוניין לפעול בהקשר למידע שמוצג באתר רשאי לעשות כן לאחר קבלת ייעוץ מקצועי נפרד.

כל הזכויות שמורות ©

תנאים ופרטיות | מפת אתר | info@splendidaitalia.co.il  

נכסים, איטליה, רכישת נכס באיטליהבתים למכירה באיטליה, השקעות נדל"ן באיטליה, נדלן באיטליה, מידע אודות רכישת בית באיטליהרכישת בית באיטליהמידע בנושא נדל"ן באיטליה, נכסים באיטליהמלון בוטיק באיטליה, אגריטוריסמו באיטליה, בתי חווה באיטליה, טירות באיטליה, וילה בטוסקנה, וילה באיטליה, נכס היסטורי באיטליה, יקב למכירה באיטליה, נכס באיטליה, נכס לשימור באיטליה, נכס לשחזור באיטליה, נכס לשיקום באיטליהנכס למטרות נופש ותיירות באיטליה, בית איכרים באיטליה, בית כפרי באיטליה, בורגו באיטליה, טוסקנה, אומבריה, דירה ברומא, רסטאורציה.
בניית אתרים דיגידם  בניית אתרים