05 May 2024
EUR 270,000 APPARTAMENTO PRESTIGIOSO DEL CONVENTO
Anghiari - Arezzo - TOSCANA
מס’ 1110
דירה מדהימה במנזר מהמאה ה – 16 שהפך לבית דירות במרכז ההיסטורי של אחת העיירות היפות באיטליה
תמונת נכס
 
חוץ
פנים
 
פרטים
 
שם הנכס: APPARTAMENTO PRESTIGIOSO DEL CONVENTO
עיירה: Anghiari
מחוז: Arezzo
איזור: TOSCANA
סוג נכס: דירה/בית במרכז ההיסטורי
מצב: משופץ בשלמות.
מיקום: מרכז היסטורי.
שטח בנוי: 125 מ"ר.
חללים: 9.
חדרי שינה: 2.
חדרי שירותים ואמבטיה: 2.
מאפיינים: עיצוב. מיקום. היסטוריה. אופי. אווירה. ארכיטקטורה.
שטח אדמה: לא.
גינה: לא.
יחידות נוספות נפרדות: לא.
דרך גישה: טובה מאוד.
בריכה: לא.
חשמל: כן.
מים: כן.
גז: כן.
חימום: כן.
טלפון: כן.
אינטרנט: כן.
מרכזים קרובים: Servizi più vicini (50 m; 1’), Sansepolcro (8km; 10’), Città di Castello (23km; 20’), Arezzo (31km; 30’), Cortona (46km; 50’), Perugia (74km; 1h), Montepulciano (79km; 1h 10’), Passignano sul Trasimeno (84km; 1h 10’), Pienza (86km; 1h 20’), Assisi (91km; 1h 10’), Siena (98km; 1h 20’), Firenze (108km; 1h 30’), San Gimignano (150km; 2h)
שדות תעופה קרובים: Perugia San Francesco (73km; 55’); Roma Fiumicino (271km; 2h 45’)
מחיר: EUR 270,000
פרטים
תאור
 
 

APPARTAMENTO PRESTIGIOSO DEL CONVENTO - Anghiari - Arezzo - TOSCANA
דירה מדהימה במנזר מהמאה ה – 16 שהפך לבית דירות במרכז ההיסטורי של אחת העיירות היפות באיטליה

 

הדירה ממוקמת כמה מטרים מהכיכר המרכזית של העיירה הציורית מימי הביניים Anghiari, אשר נבחרה ל"אחד מכפרי ימי הביניים היפים באיטליה". העיירה נמצאת בחלק הטוסקני של עמק הטיבר העליון, במחוז ארצו על הגבול עם אומבריה. Anghiari ממוקמת בגובה 429 מטרים מעל פני הים, אוכלוסייתה מונה כ - 5,500 איש והיא עיירה תוססת למרות גודלה, עם אירועי תרבות שונים לאורך כל השנה.

הדירה ממוקמת במנזר מפואר מהמאה ה-16 ששופץ לאחרונה. המנזר הפך עם הזמן לבית דירות ומשמר מאפיינים מקוריים רבים שהופכים אותו למרתק מנקודת מבט היסטורית וארכיטקטונית. הדירה ממוקמת בקומה השנייה של המנזר והגישה אליה היא דרך חצר פנימית יפה וגרם מדרגות משותף.

הדירה שופצה לחלוטין בשנת 2018 על ידי מעצב פנים שיצר בית חם ומזמין עם שפע של מאפיינים מקוריים ופרטי עיצוב כולל קשת בולטת שנחשפה במהלך השיפוץ ומטבח עם תקרה כפולה.

הדירה בשטח בנוי של 125 מ"ר ומורכבת מסלון פתוח ומזמין עם מטבח מעוצב, פינת אוכל וסלון מושלמים לאירוח. בקומה זו יש שירותי אורחים וחדר שירות המשמש כחדר כביסה. גרם מדרגות מברזל יצוק מוביל לקומה העליונה בה נמצאים שני חדרי שינה זוגיים, אחד מהם משקיף על אזור המטבח למטה וחדר שירותים ורחצה עם תא מקלחת ושני כיורי נחושת יפים "בשבילו ובשבילה". הרצפות כולן בטרקוטה ובתקרות יש קורות עץ חשופות.

מערכת החימום אוטונומית ויש רדיאטורים בכל חדר. בנוסף, יש תנור פלט שימושי בחדר האוכל.

הבניין עבר שיפוץ יוצא דופן שהסתיים בשנת 2020 בו הוחלף הגג בגג חדיש ומבודד היטב והאזורים המשותפים נבנו מחדש, לרבות החצר והמדרגות וכן החלפת מערכות החשמל המשותפות.

לדירה צמודים מחסן וחניה מקורה יקרה מפז בשטח של 50 מ"ר, ממוקמים בחזית הנכס.

בנוסף להיותה יפה מאוד מבחינה ארכיטקטונית וסגנונית, הדירה מאוד מסבירת פנים ורב-תכליתית, מה שהופך אותה למתאימה לשמש כמגורי קבע או כבית נופש.

המחיר ירד מ - 310,000 אירו!

מפה
 

המידע המוצג באתר מוצג לצרכים שיווקיים בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. המידע המוצג באתר זה איננו מהווה הצעה או הזמנה לרכישת נכס או זכות
וכל המעוניין לפעול בהקשר למידע שמוצג באתר רשאי לעשות כן לאחר קבלת ייעוץ מקצועי נפרד.

כל הזכויות שמורות ©

תנאים ופרטיות | מפת אתר | info@splendidaitalia.co.il  

נכסים, איטליה, רכישת נכס באיטליהבתים למכירה באיטליה, השקעות נדל"ן באיטליה, נדלן באיטליה, מידע אודות רכישת בית באיטליהרכישת בית באיטליהמידע בנושא נדל"ן באיטליה, נכסים באיטליהמלון בוטיק באיטליה, אגריטוריסמו באיטליה, בתי חווה באיטליה, טירות באיטליה, וילה בטוסקנה, וילה באיטליה, נכס היסטורי באיטליה, יקב למכירה באיטליה, נכס באיטליה, נכס לשימור באיטליה, נכס לשחזור באיטליה, נכס לשיקום באיטליהנכס למטרות נופש ותיירות באיטליה, בית איכרים באיטליה, בית כפרי באיטליה, בורגו באיטליה, טוסקנה, אומבריה, דירה ברומא, רסטאורציה.
בניית אתרים דיגידם  בניית אתרים